luni, 11 februarie 2013

Vacation at home ♥

Hello everyone !!
Sunt foarte fericită că s-a terminat sesiunea, iar mult așteptata vacanță a venit. În sfârșit mă pot bucura de câteva zile de liniște și de relaxare totală. Partea cea mai frumoasă e că îmi voi petrece această mini vacanță alături de familia mea, de părinții mei. Chiar dacă stau doar câteva zile acasă, voi încerca să mă bucur din plin de ele.
Pupici

How are you guys? I`m so happy because finally my exam session is over and now I can enjoy my mini vacantion. I have one week free and I decided to spend it with my parents at home. It`s so good here !!
Kisses !! Have a nice day ♥












11 comentarii:

  1. Deabia astept sa ne vedem!! pupiciii

    RăspundețiȘtergere
  2. Awesome outfit and I love you hair!

    www.ladyparisienne.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. You have a lovely smile :)


    Jamie Kate
    http://allaroundchekwa.blogspot.com
    Join here! All Around Chekwa x Firmoo Giveaway

    RăspundețiȘtergere
  4. Lovely look and great smile!
    XOXO
    Ylenia

    RăspundețiȘtergere
  5. Vacanta placuta!
    Foarte dragute pozele!

    RăspundețiȘtergere
  6. you look so lovely!!

    www.blog-dailylife.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Very beautiful :)

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline !

    RăspundețiȘtergere