joi, 20 februarie 2014

It`s all about love

 Hello dears

How are you? Today I want to write a special post, about love, about my love. We have celebrated Valentine`s day few days ago. Did you? Even if we are not so into this day, we have turned it into something special. I must admit that I am the  luckiest girl in the world. My half is so  careful and loving. He is making every day of my life perfect.
So, we had an outstanding day of love full of joy and happiness. It was special, just like our love story.

Thank you for having come into my life and for giving me so many unforgettable moments.
Everyday my love for you seems to grow.
Have a nice weekend filled with love
Kisses, D

Hey, ce mai faceți?
Așa cum v-am spus în postarea precedentă, azi am să vă vorbesc despre o zi deosebită: Valentines Day. Voi ați sărbătorit-o? Dacă da, cum? Vreau să-i dedic această postare iubitului meu pentru a-i mulțumi pentru toate momentele speciale pe care mi le dăruiește. Pentru că există în viața mea, pentru că am parte de cele mai frumoase clipe și asta numai datorită lui.
Chiar dacă niciunul dintre noi nu considerăm Valentines Day ca fiind o zi specială, nu am lasat-o să treacă fără să o sărbătorim. Așa că, am avut o zi perfectă, plină de iubire și fericire, la fel ca toate zilele petrecute alături de el.
Vă las cu câteva poze :)

Pupici
Vă doresc un weekend plăcut, plin de iubire.

He cooked for me and it was so yumi. :)

 My present <3 Thank you!





We saw " The Ghost" movie. Did you see it? I just love it! Great movie.



7 comentarii: